Valentin svarar:

(jag är inte bara bra på att sno ben och annat gott från Jake, utan även listor... som den här från Martini och Divas matte, men det är rätt lustiga frågor... fast jag svara så gott jag kan)

Favorit:
Färg: Grönt, som gräset
Plats: Hemma
Drog: Godis! Matte!
Fordon: Gillar inga fordon.
Djur: Fåglar är roliga att jaga
Mataffär: Åh, en sån skulle jag vilja gå in i.
Serie: Har inte fastnat för någon än
Cafe: Nåt utomhusfik där folk smular mycket
Skor: Goa tuggvänliga skor.

Brukar du:
Titta på dig själv i spegeln: Nej, men jag har slutat skälla om jag skulle se mig själv.
Sova: Väldigt gärna
Försöka vara annorlunda: Nej. Jag är ju annorlunda
Klä dig i svart: Har inget svart.
Hata folk: Jag ogillar folk som säger dumma saker om mig för då blir Matte så ledsen
Lita på folk: Ja.

När:
Åt du senast: Fick smaka lite av matte för en stund sen, annars åt jag nog för typ 3 timmar sen
Var du på konsert senast: Har aldrig varit.
Köpte du något senast: Har aldrig köpt något. Får inte ansvara för några pengar
Kysste du någon senast: Jag kysste Matte och Jake idag
Svor du senast: När jag såg den där hemska katten på min tomt!
Sjöng du senast: Det minns jag inte
Klagade du senast: När Matte åt och jag fick bara snällt titta på.

Har du:
Tvångstankar: Nej
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Nej
Tatuering: Nej
Egen dator: Nej, men jag får låna Mattes när jag vill
Bra självförtroende: Ja, men ibland blir jag osäker
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja, till Matte
Varit kär: Igår blev jag lite kär i Bionda och Bianca.
Blivit kär i någon på nätet: Nej, då känner jag ju ingen lukt
Dumpat någon: Nja, kanske
Blivit dumpad: Kanske det..

Hur:
Svarar du i telefonen: Får aldrig svara men skulle nog säga "Voff"
Tjänar du pengar: Inte ett öre
Bäddar du sängen: Så som jag vill ha det, Matte förstår inte alls hur det ska vara.
Ofta diskar du: Aldrig, Matte gör det.
Ofta städar du: Det gör jag nog varje dag. Alltid något som ligger på golvet som jag plockar upp och lägger på min kudde.
Ofta träffar du din familj: Jämt!
Mycket äter du: Alldeles för lite tycker Matte

Välj:
Katt eller hund: Hundar såklart
Vit eller svart: vit
Vatten eller land: Land
Telefon eller internet: Förstår mig inte på telefon så internet ja...
Musik eller tystnad: Musik... det är jag van vid
Bok eller film: Film
Leva eller dö: Leva

Använder du:

Skor med klack: Till vad?
Stationär dator: Nej, bärbar
Locktång: Nej
Plattång: Nej.
Alla dina kläder: Nej, jag har inte så många men använder dem heller inte så mkt
Nagellack: Nej, tack och lov för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0