Valentin svarar:

HUR MÅNGA TIMMAR SOV DU INATT?

Hmm.... somnade nog runt 11 tiden kanske och Matte gick inte upp förrän vid halv nio och jag sov väl kanske inte hela tiden men nästan....

VILKEN FILM SÅG DU SENAST?

Det var ett tag sen det sågs nån film här... men jo, jag sneglade lite på American Sweethearts som även Matte såg med ena ögat....

VILKEN INTERNETSIDA BESÖKTE DU SENAST?

Det måste ha varit Chifourm.se. Det är enda sidan som jag tittar på... eller min egen.. eller you Tube om Matte hittar några roliga klipp.

VAD SA DU SENAST TILL VEM?

Jag skällde på en katt som jag såg när jag gick ut förut.... "voff voff" sa jag med mycket bestämd och mörk basröst.


VEM FICK DU SENAST SMS FRÅN OCH VAD STOD DET?

Jag har aldrig fått några sms

VAD GJORDE DU IGÅR?

Igår så sov jag och Jake jättelänge, så gick vi några promenader med Matte. Sen bråkade jag med Jake om de sista bitarna på våra tuggben. Så myste jag med Matte såklart.

VAD HAR DU GJORT IDAG?

Idag har vi varit på en jättelång promenad... runt tippen och träffat en massa andra hundar. Vi gick även till den stora hamnen och tittade på de stora båtarna... så gick vi runt tippen igen och då fick jag och Jake springa och busa lite. Så har jag snott lite ost från Matte med... det var gott :)

VAD SKA DU GÖRA IMORGON?

Vet inte... sånt vet jag aldrig i förväg


HUR MÅNGA MSN-KONTAKTER HAR DU?

Jag har inte msn

VILKET LAND BESÖKTE DU SENAST?

Jag har bara varit i ett annat land, det land jag föddes i... alltså Finland (Åland)

VAD SÅG DU SENAST PÅ TV?

Tittade lite på nåt program om kommande tv-stjärnor med Matte förut... inte alls spännande.

SENASTE KÖP?

Jag köper aldrig nåt.

VAD HAR DU DÅLIGT SAMVETE FÖR?

Hmm... lite kanske för att jag oroar Matte ibland när jag inte kommer när hon ropar...

VAD HAR DU FÖR SKOR?

Jag har inga skor... och det vill jag inte ha heller.

VAD HAR DU PÅ DIG FÖR KLÄDER IDAG?

Idag har jag inte haft några kläder...

VILKEN MUSIK HAR DU LYSSNAT PÅ IDAG?

Lite blandat.... Mattes blandade musik på datorn

GILLAR DU KAFFE?

Nej, usch!

ÄR DU VEGETARIAN?

Nej, verkligen inte. Kött som är smaskens!

HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG?

Det säger jag till Matte varje dag... fast jag vet inte om hon alltid förstår.

VAD HETER DINA KUSINER?

De som jag känner heter Balo, Bagera och Mogge. Vet inte om jag har några fler.

VAD DRACK DU SENAST?

Vatten.

GILLAR DU ATT LAGA MAT?

Nej, men jag gillar att döda den.

NÄR DRACK DU ALKOHOL SENAST?

Har aldrig gjort och tänker inte göra... tycker det luktar äckligt...

VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL?

Mysa med Matte och bråka med Jake.... gå en promenad i mörkret och kanske får jag lite godis :)

VAD LIGGER NEDANFÖR DIN SÄNG?

Inget.... mina sängar ligger på golvet

HAR DU ETT JOBB?

Mitt jobb är att göra Mattes liv värdefullt

VAD SKRATTADE DU ÅT SENAST?

Matte som inte kunde ta mig förut ;)

TIPS PÅ EN BRA SAK:

När matte närmar sig... stå kvar tills hon är riktigt nära, sen när hon börjar sträcka fram händerna... då kutar du iväg fort som bara den....


NÅGRA FRAMTIDSPLANER:

Leva livet :) Lära mig massa roliga tricks!

NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG?

Matte förstår mig ibland, Jake ibland.... sen vet jag inte

ETT PAR CONVERSE?

Ehhh?

KÄRLEK I HJÄRTAT?

Ja, Matte säger att jag är kärlek hela jag...


image122

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0