Skogspromenad

Vår träning fortsätter. Den här gången var vi i skogarna uppe i Strömslund. Det är lajbans det.

Jake redo för flera timmars promenad!



Valentin börjar dock på sitt lilla vis





Killarna var så duktiga!







Valentin tränade sig på att gå på broar och övervinna sin rädsla





Mina fina killar!









Eftersom Lillasyster M ska följa med på äventyr i sommar är det ju bra om även hon är i bra form så idag ska vi möta upp henne när hon slutat skolan och gå en låååång promenad!

Suveränt!

Kommentarer
Postat av: Summer

Vad duktig du är Valentin. Jag är också rädd för broar. Matte brukar för lura mig lite för att jag ska våga gå över. Godis brukar hjälpa. Min son Romeo brukar också göra så där mot träd och buskar.

2009-01-29 @ 20:10:45
URL: http://chitassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0